OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Vi ønsker, at give dig, den bedst mulig kundeservice. Derfor er du altid velkommen, til at skrive eller ringe til os, hvis du har spørgsmål.

Du kan også prøve at finde svar i vores liste af "Ofte stillede spørgsmål". Vi har samlet dem i et nemt overblik lige her:

Hvad koster fragt og levering?
Hos Lillepip.dk vælger du selv hvordan vi skal levere din pakke. Vi sender pakker med både Bring og DAO ud fra nedenstående valgmuligheder:

Bring (Pakkeshop) 29,00 kr
(Gratis v/køb over 399,00 kr)
Bring (Hjemmeadresse) 39,00 kr
(Gratis v/køb over 399,00 kr)

DAO (Pakkeshop) 29,00 kr
(Gratis v/køb over 399,00 kr)

Du kan også vælge selv at afhente din pakke på vores adresse som er Tretommervej 12, 8240 Risskov. Det vælger du i valg af leveringsmetode i check ud'en.

BEMÆRK : Levering til Bornholm må påregnes en ekstra dags levering.

Danske Fragtmænd (International) 149,00 kr - Uanset beløb

Alt afhængig af land vil levering til udlandet tage ca. 5-10 arbejdsdage.
(The standard delivery time for items shipped abroad is app. 5-10 business days)
Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
Hos Lillepip.dk kan du altid betale med følgende betalingsmuligheder Visa/Dankort, Mastercard, eDankort og Maestro.

Vi tilbyder desuden også betaling via ViaBill og MobilePay.
Kan jeg ændre min ordre?
Når din ordre er blevet bekræftet, er det som udgangspunkt ikke længere muligt for dig at ændre i den, da ordren straks herefter sendes til lageret for hurtig ekspedition og levering. Men du kan altid kontakte vores kundeservice og lave en nærmere aftale hvis det bliver aktuelt.
Kan jeg annullere min ordre?
Hvis du vil annullere din ordre skal du kontakte os hurtigst mulig. Vi går nemlig i gang med at ekspederer din ordre, så snart vi har modtaget den for at sikre en hurtig levering. Alternativt skal du blot nægte modtagelse af leveringen.
Hvor er min pakke?
Når vi har afsendt din pakke, modtager du et trackingnummer på den e-mail og det mobilnr., du har indtastet under bestillingen.

Har du valgt Bring kan du følge din pakke her.
Har du valgt DAO kan du følge din pakke her.
Hvordan bytter eller returnerer jeg en varer?
Hos Lillepip.dk har du altid 30 dages fuld returret. Hvis du vil returnere din ordre skal du tilbagesende varerne til:

Lillepip.dk
Tretommervej 12
8240 Risskov

Husk at vedlægge den fremsendte returseddel med notering om fejlen/ønsker til ombytningen osv.

Du kan altid bytte til en anden vare eller få pengene retur.
Hvad gør jeg hvis varerne er beskadiget?
Hvis din ordre mod forventning er beskadiget eller behæftet med fejl ved modtagelsen, bytter vi den naturligvis omkostningsfrit for dig.

Reklamationer skal være os i hænde senest 30 dage efter modtagelsen.
Hvor til- og afmelder man jeres nyhedsbrev?
Hvor kan jeg tilmelde mig jeres nyhedsbrev?
Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev i bunden af siden her helt ude til højre.

Hvor kan jeg afmelde mig jeres nyhedsbrev?
Du kan afmelde dig i bunden af det nyhedsbrev du modtager på din mail.
Hvordan laver jeg en reklamation?
Nogle gange kan der godt være en fejl eller en mangel ved en vare og i et sådan tilfælde skal du naturligvis bare kontakte os. Vi vil gøre alt for at afhjælpe reklamationen, og du vil som udgangspunkt få repareret varen. Kan dette ikke lade sig gøre vil du enten få tilsendt en ny og tilsvarende vare, eller få pengene tilbage.

Vær opmærksom på at perler, glimmer og pyntesyninger eller andet pynt skal behandles med omhu ved brug og vask.

Som forbruger har du 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er en vurdering som Lillepip.dk tager stilling til. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at den pågældende fejl eller mangel ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Vær også opmærksom på at tøj og sko er brugsgenstande, og derfor vil det blive lettere medtaget ved almindelig brug. Dette hører ikke ind under reklamationsretten.

Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du indenfor 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Når du ønsker at reklamere over et produkt skal du først kontakte Lillepip.dk pr. telefon eller mail. Send gerne et billede med i en mail, så vi bedre kan se problemstillingen og så vi hurtigere kan tage stilling til løsningsmulighederne.
Er det sikkert at handle med jer?
Ja, det er helt sikkert at handle hos os. Vi bruger Quickpays betalingssystem og det lever op til alle de nyeste sikkerhedskrav og det er godkendt og certificeret af PBS. Al kommunikation mellem Quickpays betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse.

Dette sikrer at uvedkommende ikke kan se de data som udveksles. Ligeledes krypteres data der sendes mellem Quickpays betalingssystem og PBS's betalingsserver.

En netbutik har ingen adgang til dit oplyste kortnummer ved betaling, og har kun mulighed for at hæve det beløb du har angivet – eller mindre – kun én gang, og der er ingen mulighed for at hæve beløbet. Dit indtastede kortnr. bliver ikke gemt nogen steder efter transaktion.

Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på kr. 1.200,- hvis dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.

Der er strenge krav indenfor både etik og sikkerhed fra PBS for, at man som netbutik kan få lov til at modtage kortbetaling over internettet.


Fik du ikke svar på dit spørgsmål, ud fra ovenstående, er du som sagt altid velkommen til, at kontakte os. Du kan fange os på info@lillepip.dk eller tlf. 6015 7303.